Surat Kiriman Rasmi: Penghargaan dan Pesanan Buku


Mohd Tarmizi bin Wahid
No. 74, Kampung Merapoh,
28000 Kuala Lipis,
Pahang.
____________________________________________________________________________

Pengurus Penerbitan,
Pustaka Mayaraya,
45, Jalan Petaling 5,
47500 Petaling Jaya.                                                                               12 DISEMBER 2011

Tuan,

Penghargaan dan Pesanan Buku

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan tahniah kepada syarikat tuan kerana begitu aktif menerbitkan buku-buku akademik yang bermutu. Banyak murid termasuk saya yang memperoleh manfaat daripada penerbitan ini kerana pencapaian saya semakin memberangsangkan.

2.    Untuk maklumat tuan, saya telah mendapat 5A dalam UPSR tahun yang lalu. Kejayaan ini saya peroleh hasil daripada bimbingan guru yang berdedikasi, perbincangan dengan rakan, dan latihan serta ulang kaji yang berterusan. Semasa saya mengulang kaji pelajaran, buku-buku terbitan syarikat tuan menjadi pilihan. Tampaknya pilihan saya ini tepat. Hal ini demikian kerana keputusan peperiksaan saya yang kurang memuaskan sebelum ini telah dapat diperbaiki.

3.    Tahun hadapan saya akan belajar di sekolah menengah pula. Saya berhasrat untuk terus menggunakan buku-buku terbitan syarikat tuan. Jika tidak berhalangan, sudilah kiranya pihak tuan mengirimi saya senarai buku PMR terbitan syarikat tuan berserta borang pesanannya.

Sebelum saya mengundurkan diri, saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Tahniah kepada tuan dan kakitangan syarikat tuan.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,

............................
(MOHD TARMIZI BIN WAHID)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"Anda tidak akan berjaya menjadi penulis sekiranya anda tidak menjadi pembaca terlebih dahulu"

Pengikut