Surat Kiriman Rasmi: Datuk Sakit Tenat

Baru-baru ini kamu tidak dapat hadir ke sekolah kerana menziarahi datuk kamu yang sedang sakit tenat di kampung.

Tulis sepucuk surat kepada guru kamu untuk memaklumkan perkara tersebut.




No 7, TJ 1/8, Taman Temerloh Jaya,
28000 Temerloh,
Pahang. Darul Makmur

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Puan Zaiton binti Haji Ulis,
Guru Kelas Tahun 4 Amanah,
Sekolah Kebangsaan Seri Tualang,
28000, Temerloh,
Pahang. Darul Makmur.                                                                                              4 Oktober 2012

Puan,

TIDAK DAPAT HADIR KE SEKOLAH

Saya Mohd Hasif Zakwan bin Ahmad, murid Tahun 4 Amanah tidak dapat hadir ke sekolah pada hari Jumaat, 5 Oktober 2012 hingga kepada tarikh yang tidak dapat dipastikan lagi. 

2.     Hal ini demikian kerana saya terpaksa mengikut ibu bapa pulang ke kampung Merapoh untuk menziarahi datuk saya yang diberitakan sedang sakit tenat pada masa ini.

3.     Saya mungkin berada di kampung selama beberapa hari dengan mengikut sahaja keputusan ibu bapa saya selagi mereka berasa perlu untuk berada di sana.

4.     Saya berharap cikgu dapat mendoakan agar kesihatan datuk saya pulih kembali seperti biasa dan membolehkan saya kembali bersekolah.

5.     Kerjasama serta pertimbangan cikgu amat saya hargai dan didahului dengan ucapan terima kasih.

Sekian, terima kasih.

Yang Benar,

Hasifzakwan
(MOHD HASIF BIN AHMAD)

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"Anda tidak akan berjaya menjadi penulis sekiranya anda tidak menjadi pembaca terlebih dahulu"

Pengikut